Kryteria oceniania


WYMAGANIA
PODSTAWOWE
ROZSZERZAJĄCE
2  
DOPEŁNIAJĄCE
3
WYKRACZAJĄCE
4 
PUNKTY
Poziom
merytoryczny
opracowania
Zgromadzenie
niewielkiej ilości informacji. 
Poprawny dobór treści. Niewystarczająca ilość informacji.
Zebranie wystarczającej ilość informacji
bez błędów merytorycznych.
Wyszukanie wielu ciekawych i interesujących treści.
1-4
Sposób
przedstawienia
informacji
Prezentacja wykonana mało starannie. Uboga wizualnie lub zbyt kolorowa. Mała liczba slajdów.  
Prezentacja wykonana mało estetycznie, zawiera pojedyncze błędy stylistyczne
i ortograficzne.
Prezentacja wykonana poprawnie, ciekawa graficznie, dobry dobór kolorów,
bez błędów ortograficznych
i stylistycznych Wystarczająca liczba slajdów.
Prezentacja przygotowana bardzo starannie, atrakcyjna wizualnie, bez błędów. Dobrze dobrane zdjęcia, mile widziana muzyka.
1-4
Współpraca
w grupie
Tylko jeden uczeń z zespołu był zaangażowany w prezentowanie.
Większość grupy pracuje indywidualnie, nie podejmuje żadnej aktywności.
Wszyscy członkowie grupy współdziałają, dobra organizacja pracy.
Wszyscy członkowie zespołu zaangażowani w prezentowanie, doskonale współpracują i wzajemnie się uzupełniają.
1-4
Przedstawienie prezentacji na forum klasy
Prezentacja wykonana mało starannie. Układ treści mało czytelny.  Mała liczba slajdów. Uczniowie nie odpowiedzieli na pytania postawione podczas prezentacji.


Prezentacja wykonana poprawnie, ale mało rozbudowana lub niezbyt ciekawa. Wystarczająca liczba slajdów. Do 5 min. przekroczony limit czasu. Uczniowie nie odpowiedzieli na większość postawionych podczas prezentacji pytań.
Prezentacja ciekawa, dobre przygotowanie ze strony uczniów. Czytelny układ treści. Poprawność językowa.
Prezentacja wzbudziła zainteresowanie słuchaczy, uwzględniała limit czasowy. Uczniowie ciekawie i poprawnie odpowiadali na postawione w trakcie prezentacji pytania. Wzorcowa spójność wypowiedzi z zawartością prezentowanych slajdów. Bardzo dobra poprawność językowa.
1-4




Ilośc punktów
Ocena
16
celująca
15
bardzo dobra
12-14
dobra
9-11
dostateczna
5-8
dopuszczająca
0-4
niedostateczna